פוסט הברקה: איך לשרוד את הקורונה באולפנים בלי איפור

בחודשים האחרונים, עם התקדמות מגיפת הקורונה, החליטו בערוצי הטלוויזיה השונים לוותר על איפור. זה מבריק, זה מזיע, ובעיקר פנסי האולפן כולם משתקפים לגברים על הקרחת. אבל מה אם היו אומרים לכם, שבעבור 50 ₪ ושתי דקות של השקעה, גם אתם יכולים לסדר לעצמכם מראה נורמלי בגיהנום של מסיכות קורונה ומצלמות?

ענבל שומר, מאפרת מקצועית בערוץ ספורט 1, נותנת מספר טיפים מהירים, שיאפשרו לכם לארגן הופעה. ההמלצות, אגב, מתאימות לגברים ונשים:

  1. מצטיידים- מייק אפ, פודרה, מברשת ומגבונים: שומר ממליצה לגשת לסניף Be (כמו סופר פארם, רק עם יותר איפור, ופתוח בסגר) הקרוב ולרכוש מייק אפ HD של חברת קטריס, פודרה שקופה, מברשת ומגבונים.
  2. לפני שקניתם- תתאימו את הגוון של המייק אפ: “אין עכשיו מוכרות ויועצות יופי בחנויות, אז קחו מראה קטנה וצאו לשמש” מסבירה שומר “קחו טיפה מייק אפ ושימו על הצוואר. לא על החיבור של הלסת, באמצע הצוואר. הרעיון הוא שהמייק אפ, שמכסה את הפנים, לא יראה שונה מצבע הצוואר, מה שבולט מאוד במצלמה”.
  3. באולפן- מתחילים ממייק אפ: “מייק אפ מורחים כמו קרם הגנה, עם הידיים. שמים שלוש טיפות על הפנים ומספיגים. הייתם בבריכה השנה? נכון שלא נעים להסתובב עם הלבן של קרם הגנה? תעשו את אותו הדבר” אומרת שומר.כמוכן, אין צורך במברשת או ספוגית “החום של הידיים עושה את העבודה. תעברו על כל הפנים, בלי לגעת בשפתיים או בגבות. אם פיספסתם, תעברו עם מגבון”.
  4. ואז קצת פודרה: כדי למנוע מכל הפנסים באולפן להשתקף עליכם, חייבים להוסיף פודרה “פודרה זה כמו טלק. לוקחים טיפה עם המברשת ועוברים על כל הפנים ובעיקר על הקרחת, שלא תבריקו כמו מראה. פודרה היא כמו גוש קטן, עוברים עליו עם המברשת, ואז מייד על הפנים- מעט ואתם מסודרים”.
  5. אל תגזימו: “זה כבר לא רשות השידור” מסבירה שומר “יש HD ומסכי 4K ואי אפשר להסתיר כלום. לכן, האיפור חייב להיות קליל מאוד ואסור לנסות להסתיר פגמים משמעותיים, כי ההסתרה תבלוט יותר מכל דבר אחר”.
  6. אל תגזימו 2- נשים במיוחד: “אל תעשו שום דבר שאתן לא רגילות אליו. על השלבים שהוספנו אפשר אולי להוסיף מסקרה, סומק ואודם, וזהו. כל דבר אחר שאתן לא רגילות אליו יעמיס עליכן, ויפריע לכן במטרה האמיתית שלשמה אתן יושבות באולפן- להעביר את המסר שלכן”.

לסיכום:

  • מייק אפ HD של קטריס (להתאים גוון)
  • פודרה שקופה, קטריס
  • מברשת פודרה
  • מגבונים לפישולים שלכם
  • ובהצלחה!

אולי יעניין אותך גם...

אתם חייבים לעצמכם פודקאסט

בכל פעם לפני שמרואיינת (או מרואיין, לא משנה) עולה לרדיו, אנחנו מתכנסים לאיזו ישיבת הכנה בטלפון. הרעיון פשוט: הולך להיות אייטם מהיר מאוד. 180 שניות. את צריכה להכניס את הדברים החשובים בסדר הפוך, מהר- מהר. ואם חותכים אותך, ויחתכו אותך, את צריכה לבקש רגע רגע, ואז מהדורה ופרסומות וזה נגמר לפני שהתחיל.

קראו עוד >>

מה גרם לרשת של בייננס לאבד משהו כמו 566 מיליון דולר

אז לפני עשור ימים בערך מבחינים פעילים ב BNB chain, רשת בלוקצ'יין מתחרה באית'ריום שמשהו מוזר קורה. או שמישהו זה עתה הפקיד משהו כמו 280 מליון דולר, או שמשהו רע מאוד מתרחש. ההתלבטות לא לוקחת הרבה זמן, כי הפקדה נוספת קורית תוך דקות, ו 280 מליון דולר נוספים מופקדים, מה שגורם לרשת לייצר 2 מיליון bnb, בשווי של 566 מיליון דולר.

קראו עוד >>
כלי נגישות

Powered by - Wemake