ארבעת הכללים למרואיין בזום

הזמינו אתכם להתראיין בזום? הנה כמה כללי אצבע שיעזרו לכם לא להיראות כמו תאונת דרכים שהרגע קמה מהמיטה

בזמן האחרון, נהיה מקובל מאוד להתראיין בזום. לא צריך לרוץ החוצה מהבית בהיסטריה, לנסוע שעה במונית לכל כיוון, זה קליק-קליק-קליק ואתם באולפן. אבל, זה שם עליכם לא מעט אחריות. אז הנה כמה כללי אצבע, שיסייעו לכם להתראיין באולפן מהבית, ולא להיראות בפריים טיים כמו תאונת דרכים שהרגע קמה מהמיטה:

  1. אתם בטלוויזיה- תתלבשו בהתאם: זה שאתם מתראיינים מהבית, לא אומר שאתם יכולים להישאר בטרנינג. רואים אתכם עשרות אלפי אנשים, במקרה הטוב- אז למען השם, תעשו מקלחת ותתלבשו כאילו אתם הולכים לפגישה עסקית, לא פחות.
  2. הרקע שלכם חשוב: אתם לא חייבים גרינסקרין מקצועי, או תאורה משובחת. שימו לב רק שהרקע שלכם לא מוזר, צעקני, או בוטה. חשוב לציין- אם אתם מצטלמים בבית, בדרך כלל אתם לא תבחינו בהבדל. אחרי הכל זה הבית שלכם, ואתם מרגישים בו נוח בכל מקרה. מה שעדיף זה לשלוח צילום מסך או לפתוח זום עם חבר מהימן ולשאול בכנות- הרקע שלי נראה בסדר?
  3. תעיפו את אוזנית הקשת: אתם לא גיימרים. תיפטרו מאוזניות הקשת ותדאגו למיקרופון נורמלי. לא, המיקרופון של הלפטופ לא מספיק טוב מכיוון שכל תנועה ימינה ושמאלה גורמת להפרעות בשמע. מה אפשר לעשות? כל סוג של אוזניות הנכנסות לאוזן יעשו את העבודה. בין אם זה True wireless או אוזניות עם חוט, תשימו אוזניה אחת באוזן וזה לא יראה מוזר. המהדרין יכולים לקנות מיקרופון גיימרים למחשב, אבל זה ממש לא קריטי.
  4. תחשבו על הפריים: די כבר עם חצי מסך שמראה את ערימות הספרים מאחוריכם. תפתחו את המצלמה לפני השידור ותקדישו לזה כמה דקות. אם אתם בטלפון- אתם חייבים להניח אותו על משטח יציב. אם אתם בלפטופ, שימו לב שהוא לא נמוך מידי, מקסימום תתקעו מתחתיו כמה ספרים. הפנים שלכם צריכות להיות בערך בשליש העליון של התמונה, וחייב להיות קצת מרווח בין קצה הראש שלכם לסוף התמונה (מה שמכנים Head space). שחקו קצת עם המצלמה וסדרו את זה לפני.

אולי יעניין אותך גם...

אתם חייבים לעצמכם פודקאסט

בכל פעם לפני שמרואיינת (או מרואיין, לא משנה) עולה לרדיו, אנחנו מתכנסים לאיזו ישיבת הכנה בטלפון. הרעיון פשוט: הולך להיות אייטם מהיר מאוד. 180 שניות. את צריכה להכניס את הדברים החשובים בסדר הפוך, מהר- מהר. ואם חותכים אותך, ויחתכו אותך, את צריכה לבקש רגע רגע, ואז מהדורה ופרסומות וזה נגמר לפני שהתחיל.

קראו עוד >>

מה גרם לרשת של בייננס לאבד משהו כמו 566 מיליון דולר

אז לפני עשור ימים בערך מבחינים פעילים ב BNB chain, רשת בלוקצ'יין מתחרה באית'ריום שמשהו מוזר קורה. או שמישהו זה עתה הפקיד משהו כמו 280 מליון דולר, או שמשהו רע מאוד מתרחש. ההתלבטות לא לוקחת הרבה זמן, כי הפקדה נוספת קורית תוך דקות, ו 280 מליון דולר נוספים מופקדים, מה שגורם לרשת לייצר 2 מיליון bnb, בשווי של 566 מיליון דולר.

קראו עוד >>
כלי נגישות

Powered by - Wemake