האם HBO מצאו את סאטושי, או למה יועץ התקשורת של בלוקסטרים ממש חסר

ראיתם את Electric Money של HBO, עם הסאטושי נקמוטו החדש? אני חושב שזה תעלול יחסי ציבור של חברה בשם 3Jan. בואו איתי למאורת הארנב של איך לוקחים קצת תאורה חשוכה ועושים יחסי ציבור במיליארדים🐇:

אז בעצם הסרט הזה מלווה בחור בשם סמסון, שמתרוצץ בעולם ומנסה לגרום לממשלות לאמץ ביטקוין. פעם סמסון באל סלבדור, פעם סמסון פוגש נסיך, פעם סמסון מפליג בסירה. טוב, הבנתם את הקטע.

עכשיו הסמסון הזה עבד פעם אצל מיודענו אדם בק, שהוא קריפטוגרף שמנהל את בלוקסטרים, שעל פי הסרט, היא החברה שמנהלת את הכל מאחורי הקלעים.

אבל בעצם, סמסון כבר לא עובד אצל אדם בק. הם נפרדו, לא מי יודע מה בטוב, ועכשיו סמסון מקדם את הביזנס שלו.

עכשיו, זו ספקולציה, ואין לי שום מידע פנימי על זה, אבל אם אני סמסון, אני מבין אחרי תקופה שאני קצת תקוע. שערי המטבעות עולים אבל לא מתפוצצים, העולם לא ממש מאמץ ביטקוין, ומה בכלל אני יכול לעשות כדי לקדם את העניינים.

אז אני פונה לעיתונאי ואומר לו "שמע, אני יודע מי זה סאטושי. אל תשאל, הנה יש לי הוכחות כאן ושם וזה, ובוא נעשה על זה סרט. ואגב" שזה הדבר החשוב ביותר "יש לי גישה כמעט מלאה להמון אנשים שלא מוכנים להתראיין בדרך כלל, והם העילית של ביטקוין".

עכשיו מי שרואה את הסרט מבין שרמת ההוכחות לגבי פיטר טוד פשוט עלובה. איזה בדל אימייל, איזה תאריכים שפחות או יותר מסתדרים או לא.

אבל עם מה יוצא הצופה? מה הנרטיב? הנה. שביטקוין הוא טוב, שסמסון ו- 3jan מקדים אותו בכל העולם, שהם נורא חשובים, שסמסון מכיר את כולם.

מהצד השני (על פי הסרט) יש איזה מישהו כזה חצי מרושע בשם אדם בק, עם חברה שמסדרת הכל מאחורי הקלעים, ויחד עם חבר שלו סאטושי, הם יתעשרו ממש אם כולם יעשו מה שהם אומרים.

וכדי להדגיש את זה, את סמסון מראיינים בכנסים, בפגישות מוארות במשרדים מפוארים, ואת פיטר תוד ואדם בק במקומות נטושים, שבורים, חשוכים ומלוכלכים.

תראו למשל את סצינת העימות- אדם ופיטר עומדים על מה שנראה כמו רציף רכבת נטוש, מסביבם גרפיטי ועזובה, קירות ותקרה שבורים. הבמאי תיעל אותם למקום שהם אפילו, פיזית, לא יכולים לזוז בו. אין בנאדם בעולם שיכול לצאת טוב מסצינה כזו, ובמיוחד לא החנונים החביבים שלנו.

ובאמצעים הטכניים הפשוטים האלה, הבמאי מסדר לנו את המחשבה: סמסון ורוג'ר וור- טוב, אדם בק ופיטר תוד- רע, ולעזאל מהאמת.

אז האם מצאנו את סאטושי? ממש לא. אבל האם העסקים של סמסון ו- 3jan יהפכו עכשיו לקלים הרבה יותר? הו כן. והאם, כשמתראיינים, צריך איש מקצוע לצידך, שידע לא להכניס אותך לסצינות זוועה כמו בסרט הזה? טוב, נראה לי שהבנתם כבר.

אולי יעניין אותך גם...

אתם חייבים לעצמכם פודקאסט

בכל פעם לפני שמרואיינת (או מרואיין, לא משנה) עולה לרדיו, אנחנו מתכנסים לאיזו ישיבת הכנה בטלפון. הרעיון פשוט: הולך להיות אייטם מהיר מאוד. 180 שניות. את צריכה להכניס את הדברים החשובים בסדר הפוך, מהר- מהר. ואם חותכים אותך, ויחתכו אותך, את צריכה לבקש רגע רגע, ואז מהדורה ופרסומות וזה נגמר לפני שהתחיל.

קראו עוד >>

מה גרם לרשת של בייננס לאבד משהו כמו 566 מיליון דולר

אז לפני עשור ימים בערך מבחינים פעילים ב BNB chain, רשת בלוקצ'יין מתחרה באית'ריום שמשהו מוזר קורה. או שמישהו זה עתה הפקיד משהו כמו 280 מליון דולר, או שמשהו רע מאוד מתרחש. ההתלבטות לא לוקחת הרבה זמן, כי הפקדה נוספת קורית תוך דקות, ו 280 מליון דולר נוספים מופקדים, מה שגורם לרשת לייצר 2 מיליון bnb, בשווי של 566 מיליון דולר.

קראו עוד >>
כלי נגישות

Powered by - Wemake