כשהביטקוין יגיע מחר לשיא כל הזמנים: איך להיות צעד אחד לפני התקשורת?

בימים הקרובים ביטקוין עמוד לשבור את השיא של כל הזמנים. זו לא נבואה, או המלצת השקעה. זו פשוט הצעה לזווית מרעננת על התקשורת.

כדי להבין את זה, בואו נדבר קודם על הכלל הראשון בתקשורת. הנושא שלכם לא חייב להיות הכי מעניין בעולם ואתם לא חייבים להיות המומחים מס' 1. הדבר הכי חשוב, הוא שתהיו אקטואליים. כך למשל, אם בית חולים בחדרה חוטף פריצת סייבר ואתם הראשונים שתגלו פרט מידע עליה- סביר להניח שתקבלו בליץ ראיונות מכל כלי התקשורת בישראל. עם זאת, אם תוציאו ניתוח מבריק על הפריצה שבועיים אחרי, סביר להניח שהוא יתקבל בקול דממה דקה.

אבל לא כולנו יכולים להיות מחוברים 24/7 לחדשות, ואין לנו באמת את האפשרות להביא זוויות חדשות תוך 15 דקות מרגע פריצת משבר, או עליית נושא לתקשורת. אז מה עושים? חוזים את העתיד.

לא, לאף אחד אין כדור בדולח, אבל כמו בדוגמה של הביטקוין מקודם, הרעיון הוא לדמיין את הסיטואציה מחוללת התקשורת שתקרה. קחו את שער המטבע הדיגיטלי. יש סיכוי לא רע שהוא יפרוץ את שיא כל הזמנים, ויש סיכוי שלא. אבל אם תדמיינו את הסיטואציה, ותכתבו הודעה לתקשורת על זה, מבלי להוציא אותה, תצליחו להתייחס למציאות בזמן ותשיגו את האקטואליות. אגב, אם זה לא יקרה, לא נורא. סה"כ ביזבזתם שעתיים על כתיבה ואישורים. אבל אם זה מצליח- תהיו בכל מקום.

אגב, זה עובד כמעט לגבי כל תחום- הנאסד"ק יפרוץ את שיא כל הזמנים, מוסד ציבורי ישראלי יחטוף מתקפת סייבר, תאונת דרכים קשה תתרחש, הממשלה תובך בהצעת חוק חתרנית ועוד ועוד. הרעיון הוא להבין מה יש לכם לומר על סיטואציה שהתקשורת לא תוכל להתעלם ממנה, לכתוב את הדברים, ולהניח בצד לשעת פקודה. או בקיצור, לחזות לרגע את העתיד. וזה, לא כל כך מסובך.

אולי יעניין אותך גם...

אתם חייבים לעצמכם פודקאסט

בכל פעם לפני שמרואיינת (או מרואיין, לא משנה) עולה לרדיו, אנחנו מתכנסים לאיזו ישיבת הכנה בטלפון. הרעיון פשוט: הולך להיות אייטם מהיר מאוד. 180 שניות. את צריכה להכניס את הדברים החשובים בסדר הפוך, מהר- מהר. ואם חותכים אותך, ויחתכו אותך, את צריכה לבקש רגע רגע, ואז מהדורה ופרסומות וזה נגמר לפני שהתחיל.

קראו עוד >>

מה גרם לרשת של בייננס לאבד משהו כמו 566 מיליון דולר

אז לפני עשור ימים בערך מבחינים פעילים ב BNB chain, רשת בלוקצ'יין מתחרה באית'ריום שמשהו מוזר קורה. או שמישהו זה עתה הפקיד משהו כמו 280 מליון דולר, או שמשהו רע מאוד מתרחש. ההתלבטות לא לוקחת הרבה זמן, כי הפקדה נוספת קורית תוך דקות, ו 280 מליון דולר נוספים מופקדים, מה שגורם לרשת לייצר 2 מיליון bnb, בשווי של 566 מיליון דולר.

קראו עוד >>
כלי נגישות

Powered by - Wemake