בא לכם לקרוא משהו?

תגדירו חוסר אחריות: קמפיין הסגר

בשבועות האחרונים הולך וצובר תאוצה קמפיין תקשורתי מאסיבי, קמפיין הסגר. מהצד האחד, פימפום חסר עכבות של מספרי חולים, ספירת מיטות ותצלומי זוועה. בכל כתבה נכנס הסגר, בכל פרשנות תובעים טובי הכתבים להבין מדוע לא נכנסים לסגר, ואפילו כאשר אור הלר יוצא לבחון את חופי הים המקסימים של ישראל,

קרא עוד

איך מודדים יחסי ציבור?

אמ;לק: אפקטיביות של PR מודדים בכמות האייטמים. אסור להסתבך עם זה. מה שמשרד יחסי ציבור צריך להביא לך זה סיקור בכלי התקשורת הבלתי ממומנת (Earned media). אבל השאלה החשובה יותר היא מה המטרה שהגדרתם למשרד והאם הוא עמד בה.

קרא עוד

עובדי היי טק, הכיס שלכם הוא המטרה

הייטקיסקטים, אם אתם לא שמים לב, מתנהל קמפיין על הכיס שלכם. אני יודע, אתם לא קוראים פרינט, מקסימום קצת בטוויטר ובפיד, אבל בכנסת ובמשרדי הממשלה עוד עוברים על העיתונים בוקר-בוקר. ואם לא ראיתם את הכותרות של מוסף כלכליסט של השבוע, רולניק של שבוע שעבר, ועשרות הכתבות על ה 230 של איירון סורס, אז תנו לי לספר לכם, מתפתחת לכם חתיכת בעיה יקרה

קרא עוד

איך כותבים הודעה לעיתונות- עשה זאת בעצמך

מי אמר שצריך יועץ תקשורת? הנה מדריך ה- DIY ליחסי ציבור. אז בואו נתחיל עם ההודעה לתקשורת. בארגז הכלים של יועץ התקשורת ההודעה לעיתונות היא הפטיש- הכלי הראשון שקונים, שמשתמשים, ששולפים. להודעה טובה יש ארבע חלקים עיקריים: כותרת, גוף, ציטוט ואמצעי יצירת קשר. כלל אצבע חשוב: הודעה לעיתונות לעולם לא תעבור אורך של עמוד אחד.

קרא עוד

אנחנו מוכנים. ואתם?

יחד, נתאם פגישת יעוץ. נחקור, נבין, נעלה רעיונות ונוציא לפעולה תוכנית אסטרטגיה תפורה בול למידותיכם, למטרותיכם, עם גזרה מחמיאה ובד נעים אבל מספיק עם מטאפורות ביגוד ותפירה, בואו ניפגש!

כלי נגישות

Powered by - Wemake